2017. január 13., péntek

Átcuccoltunk Ausztráliába – Auszi’18

 Popcorn

Két hete szombat délelőtt történt, hogy Frank és Toma elmentek együtt csavarogni. Útjuk egyenesen a BUNNINGS -ba vezetett. Ez egy hasonló barkácsáruház, mint otthon az OBI. Frank onnan küldte az sms-t: " Nem fogod elhinni, hogy kivel beszélgetek!"
Aztán jött a fotó is...A képen a világhírű ausztrál színész, Guy Pearce, aki számos hollywoodi film sztárja.


....ami engem illet -mivel a mozgó kép már jó ideje csak minimálisan van jelen az életemben -, fogalmam sem volt, hogy ez a tag egy ismert színész. Első blikkre én tök azt gondoltam, hogy a nyugalmazott Boy George okleveles házvezetőnője. De nem.

    Guy egyébként jó fej, barátságos és közlékeny....

....és innentől, a Story Magazin előfizetőinek nevezett spirituális és szellemi önképző körnek, különösen szeretném felhívni a figyelmét, mert Mr. Pearce még azt is elmesélte Franknek, hogy a nemrég született gyermeke, éppen Budapesten fogant!
 ...  félő azonban, hogy következő hírem, kollektív megrendülésre adhat okot, ugyanis Guy, Brad és Angie válásáról sajnos egy szót sem ejtett.
Viszont azon tagok számára, akik tudati szint váltásra készülnek és napi rutinnal élnek a képmeditáció, illetve imagináció gyakorlatával, íme még néhány ajánlásom:

-Guy a találkozás alkalmával szürke pólót, kék farmernadrágot és sportcipőt viselt, csak úgy.
-Guy hosszasan időzött a virágkaspók és a 120x340-es  " L"  profilú szegélylécek megfigyelésével.
-Guy az áruházból, a főbejárattól jobbra elhelyezett forgóajtón keresztül, vihogás, sasszézás és fennakadás nélkül távozott, nem nyalta meg az üveget és nem ment plusz egy kört.

Nekem öröm, ha segíthettem!

Namaste




   Mellesleg jómagam, még csírájában biztattam Franket, hogy a találkozásból hozzuk ki a maximumot de lerázott, mert azt hitte hülyéskedek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.